Święta to czas pięknie zapakowanych prezentów, więc warto się postarać i ładnie zapakować zamówienia od klientów. Z pewnością to docenią, szczególnie, jeśli nie kupili danego produktu dla siebie, a dla kogoś bliskiego – dzięki ładnemu opakowaniu będą w stanie zrobić na tej osobie jeszcze lepsze wrażenie.
Wbrew pozorom przygotowanie świetnego opakowania nie jest bardzo drogie, a wymaga jedynie nieco kreatywności i wysiłku. W tym artykule opiszemy krok po kroku, jak stworzyć idealny świąteczny pakunek, który niewątpliwie zachwyci klienta i sprawi, że będzie on chętniej powracał do danej firmy. Zapraszamy!
Eleganckie pudełko to podstawa
Wydawałoby się, że najczęściej stosowane do wysyłki różnego rodzaju towarów kartonowe pudełka nie mogą zrobić na nikim specjalnego wrażenia, ale nie jest to do końca prawda. Warto wiedzieć, że dobry producent opakowań nie tylko dostarcza wysokiej jakości pudełka w różnych rozmiarach, ale też pozwala je spersonalizować poprzez naniesienie na nie wybranego przez siebie nadruku.
Możemy się na przykład zdecydować, aby na pudełku znajdowało się logo naszej firmy, a także motywy świąteczne – bombki, śnieg, renifery czy cokolwiek innego, co przyjdzie nam do głowy. Dzięki temu paczka będzie bardziej nietypowa i elegancka, więc, jeśli chcemy podarować dany towar komuś w prezencie, nie będzie nawet trzeba wyciągać go z kartonu, a wystarczy opakować go ozdobnym papierem.
Nie można zapominać o dodatkach
Pudełko to jednak nie wszystko – znaczenie ma również jego zawartość i nie chodzi tutaj tylko o zakupiony produkt. Dla zabezpieczenia towaru, a także wywołania pozytywnego wrażenia u klienta, warto pudełko dodatkowo czymś wypełnić, na przykład wiórkami, czy to kolorowymi, czy neutralnymi.
Inne warte uwagi akcesoria to ozdobne papiery do pakowania i bibuły, które można położyć na spód pudełka, po czym położyć na nich zakupiony produkt i spiąć obie wystające części papieru ozdobną naklejką z logiem firmy. Takie rozwiązanie jest często spotykane w subskrypcyjnych pudełkach z niespodziankami, ale nie tylko. Powinno sprawdzić się w bardzo wielu branżach, nie tylko w okresie świątecznym, ale przez cały rok.
Mówiąc o okresie świątecznym, warto jeszcze wspomnieć o innym pomyśle na urozmaicenie paczki. Można dodać do niej kartkę świąteczną, czy to wypełnioną, z życzeniami od firmy dla klienta, czy pustą, którą klient będzie mógł wykorzystać przy obdarowywaniu kogoś innego. Można także pomyśleć o rozwiązaniu hybrydowym, a więc „czystej” kartce z włożoną w nią osobną stroną z życzeniami od firmy, którą będzie można wyjąć.