Marketing w hotelu – sposoby na pozyskanie gości hotelowych

Dysponujesz obiektem hotelowym w dobrej lokalizacji? Oferujesz swoim gościom najnowocześniejsze udogodnienia, a mimo to dalej stawiasz na atrakcyjne ceny noclegów? Mogłoby się wydawać, że to wystarczy, aby zyskać wielu gości hotelowych i mieć pełne obłożenie praktycznie przez cały czas. Niestety wielu hotelarzy skarży się na to, że mimo wielu dobrych cech swojego obiektu mają oni problem z pozyskaniem gości. Co może mieć na to wpływ?

Zazwyczaj jest to kwestia zaniedbania spraw związanych z marketingiem tego miejsca. Obecnie potencjalni goście hotelowi w dużej mierze korzystają z internetu po to, aby zarezerwować sobie nocleg. Zobacz jak zadbać o marketing hotelu i zyskać dzięki temu większe zainteresowanie wśród turystów.

Zainwestuj w stronę internetową swojego hotelu i dobre zdjęcia

Strona internetowa to pierwszy krok, który może przybliżyć Cię do pozyskania większej ilości gości hotelowych. W takim miejscu możesz przedstawić swoją ofertę oraz zareklamować swój obiekt z jak najlepszej strony. Na stronie internetowej powinny znaleźć się informacje o hotelu, jego udogodnieniach, lokalizacji oraz opinie byłych gości. Bardzo ważne są także zdjęcia wnętrz hotelu we Wrocławiu, jeśli to właśnie tam prowadzisz swój biznes. Urozmaicą one witrynę i zachęcą gości do tego, aby rezerwowali nocleg właśnie u Ciebie.

Zdjęcia powinny być wykonane przez profesjonalnego fotografa. Będzie on wiedział jak uwiecznić wnętrza obiektu, aby były zachęcające. Takie fotografie możesz później wykorzystać także do tworzenia ogłoszeń na portalach pośredniczących w wynajmie noclegów. Możesz je również wstawić na social media, co jest bardzo dobrym krokiem w stronę promowania hotelu. Dobre zdjęcia są podstawą, jeśli chodzi o działania promocyjne.

Zadbaj o opinie na swój temat

W dobie internetu większość osób przed skorzystaniem z jakiejś usługi sprawdza opinie na jej temat. Możesz więc być pewny, że potencjalni goście hotelowi przed zarezerwowaniem noclegu właśnie u Ciebie będą chcieli zapoznać się z opinią osób, które już wcześniej korzystały z usług Twojego obiektu. Zarówno złe opinie, jak i ich całkowity brak nie działają na Twoją korzyść. Negatywne oceny staraj się wyjaśniać z osobami, które je wystawiły. Dowiedz się, co im nie odpowiadało i jak możesz poprawić swoje usługi.

Z kolei, jeśli dopiero rozkręcasz swój biznes, to postaraj się pozyskać jak najwięcej opinii od osób, które rezerwowały u Ciebie nocleg. Można to zrobić za pomocą ulotek, które będą znajdowały się przy recepcji, podczas wymeldowania każdy gość może dostać ulotkę ze wskazanymi miejscami, na których może zostawić swoją opinię o pobycie.

Z usług fotografa wnętrz możesz skorzystać kontaktując się z martynasoulstudio.com

Dodaj komentarz