Ciężko jest firmie w obecnych czasach się wyróżnić, szczególnie, jeśli nie produkuje czegoś niszowego, a coś, co wytwarza także ogrom innych firm. Duża konkurencja sprawia, że zwłaszcza wśród małych, początkujących firm często dochodzi do upadków. Kluczowy aspekt, który pozwala przetrwać nawet w trudnych czasach, to posiadanie znaku rozpoznawczego i żelaznej bazy stałych, lojalnych klientów. Nie jest to proste, ale nie jest też niemożliwe – wymaga jedynie chęci, zaangażowania i niewielkiej inwestycji. Jest to możliwe za sprawą ciekawego opakowania produktu. Wyjaśniamy, jak może ono pomóc biznesowi się rozwinąć!
Reklama dźwignią handlu, a pudełko jest świetną reklamą
Wyróżniające się pudełko, w którym klient otrzyma produkt, jest świetną reklamą naszej firmy. Możemy pokryć je logiem i innymi znakami rozpoznawczymi, które sprawią, że inne osoby, które dostrzegą pudełko, mogą zapamiętać naszą firmę. Co więcej, jeśli pudełko spodoba się klientowi, nie tylko jest szansa, że dokona on zakupów ponownie, ale też może pokazać je bliskim czy podzielić się jego zdjęciem w mediach społecznościowych.
Jak takie wyróżniające się pudełko stworzyć? Nie jest to wbrew pozorom bardzo trudne. Musimy jedynie zainwestować w kilka użytecznych akcesoriów. Poza samymi pudełkami, które dobry producent opakowań może dostarczyć już z nadrukowanym logiem lub wybranymi przez nas napisami lub grafikami, chodzi tu także o kilka innych przedmiotów.
Przydatne mogą okazać się między innymi wiórki do wypełnienia pudełka, zarówno dla ozdoby, jak i dla dodatkowego zabezpieczenia produktu, a także ozdobny papier, który można dodatkowo spiąć naklejką z logiem firmy. Opcji jest sporo i, chociaż coraz więcej firm inwestuje w oryginalne pudełka, wciąż przy odrobinie kreatywności można się wyróżnić i stworzyć coś nietypowego, co spodoba się klientom i sprawi, że chętnie ponownie skorzystają oni z naszych usług.
Ile kosztują ozdobne pudełka?
Ciężko jednoznacznie wskazać, jaka będzie cena takiego przedsięwzięcia, ponieważ zależy to od wielu czynników: tego, od kogo kupimy akcesoria do pakowania i pudełka, jakie konkretnie i w jakiej ilości. Bardzo często takie elementy są firmom sprzedawane hurtowo, w dużej ilości, co pozwala na nich znacząco zaoszczędzić.
Musimy przy tym pamiętać, że ta nieco większa cena przygotowania każdej przesyłki na dłuższą metę może nam się zwrócić z dużą nawiązką. Jeśli stanie się to naszą cechą rozpoznawczą, jest spora szansa, że uda nam się dzięki temu pozyskać pewną pulę nowych klientów, a do tego zachęcimy obecnych do pozostania z nami.